ELABORACION DEL PLAN DE MARKETING PARA “KREACIONES KARU” TIENDA VIRTUAL PARA LOS AÑOS 2023-2024
Citación en APA
N/A
Autor
CASTRILLON, MARGARITA
Director
SIERRA GOMEZ, MARLEY JULIANA
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemDescripción
POSICIONAMIENTO, INNOVACION, EMPRENDIMIENTO, INDUSTRIA
Resumen
In this project, the development of the marketing plan for “kreaciones karu” virtual store is proposed. This plan will be carried out under the Entrepreneurship methodology with which it is planned to obtain as a result the structure of the marketing plan that contains the activities to be followed. in order to obtain as a final objective better management within the organization and in turn better regional and national recognition and positioning. This will be achieved by carrying out a diagnosis of the store under the SWOT matrix tool, implementation of strategic planning and identification of the market segment or potential groups, meeting and improving the expectations expected by the owners.
Materia
EMPRENDIMIENTO, CALIDAD, INDUSTRIA, COMERCIO, INNOVACION
Colecciones
Vista previa
- Nombre:
- ELABORACION DEL PLAN DE MARKETING ...
- Nombre:
- F-DC-125 Informe Final Trabajo ...
- Nombre:
- F-IN-13 Licencia y Autorización ...
Ficheros en el ítem
- Nombre:
- ELABORACION DEL PLAN DE MARKETING ...
- Tamaño:
- 2.880Mb
- Formato:
- Descripción:
- INFORME TURNITIN
- Nombre:
- F-DC-125 Informe Final Trabajo ...
- Tamaño:
- 594.2Kb
- Formato:
- Descripción:
- INFORME FINAL TRABAJO DE GRADO
- Nombre:
- F-IN-13 Licencia y Autorización ...
- Tamaño:
- 496.8Kb
- Formato:
- Descripción:
- LICENCIA Y AUTORIZACION